söndag 1 januari 2012

Mitt 2011

Nytt år, nya möjligheter!
Tänkte berätta lite om mitt 2011.
Vi börjar naturligtvis med Januari:
Den 2 januari är en dag jag tror att jag kommer komma ihåg i hela mitt liv. Det var då jag för första gången i hela mitt liv åkte utomlands. Jag och några i min släkt åkte till Thailand i över två veckor och det var även där jag firade min sextonårsdag, men världens äckligaste tårta! haha
Någon vecka efter Thailand hade jag min andra hemmafest, vilket både var bra och dåligt. Att det slutade i kaos är ju inget att diskutera iallafall.
Det var nog det mesta av januari månad.
Februari:
I februari hände det väl inte något speciellt direkt. Fest, fest och fest var mitt motto.
Jag var på både Oléo och Granada bland annat.
Jag dansade, drack och levde livet ibland i min egna lilla värld.
Mars:Levde efter samma motto även denna månad.
Jag åkte på fest i Ryd vilket visade sig vara en kväll jag nog aldrig glömmer.
Jag träffade massa fint och trevligt folk.
April:
Haha jag inser först nu hur mycket jag har festat detta året.
Det var fortfarande samma motto som gällde. Jag drog än en gång till Oléo dock gick det aningen snett denna gång. Efter att bli tagen av polisen och massvis med samtal och diskussioner både med dem och min mamma släppte dom äntligen iväg mig och det resulterade i en riktigt suddig kväll på Oléo.
Nu orkar jag inte skriva fler månader ju nu men det kommer inom kort!
En bild från Thailand på mitt älskade gudbarn och fiina hilda

Från första Oléo, haha sekunden efter bilden togs trillar jag baklänges från sängen jag står i


Bild från den lite mer suddiga kvällen på Oléo

Två bilder från festen i Ryd 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar