söndag 4 december 2011

Kalas väntar!

Som rubriken redan avslöjar väntas det kalas idag, inte vilket kalas som helst faktiskt min syster har ju fyllt 20 bast!
Fast det är ett tag tills det börjar så jag får väl ta tag i pluggandet tills dess.
Kvällen igår var faktiskt helt okej, jävligt roligt vissa stunder men sjukt drygt andra.
Men jag tycker ändå att jag och sarisunderbaris livade upp det lite, haha igår undrade jag faktiskt flera gånger om vi verkligen är friska i våra huvuden.
Dock var detta nog nästan sista gången jag var på en sånhär klassisk tingsrydfest, det känns som att man har vuxit ifrån det lite om man säger så. Att polisen kommer innan tolv är faktiskt ganska drygt.
Förövrigt kan jag tipsa om att systembolaget har pimpat upp mintuun såhär mot vintertid, haha sjuukt gullig med sin mysiga pyjamas!
Det var allt för stunden, vi hörs senare

mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar